Sunday, April 21, 2013

ClixSense - ClixSense.com

Posted by Penyiasat Bisnes Internet on Sunday, April 21, 2013 No comments
  STATUS: 

ClixSense merupakan salah satu dibayar untuk klik atau Paid To Click (PTC) yang membayar ahlinya untuk melihat iklan dan juga PTC yang bertahan lama dan dipercayai oleh ahli. Percuma untuk disertai. Sebenarnya halaman ClixSense sebelum ini adalah jenis PTC tetapi telah menjadi seperti GPT berbanding PTC yang mana anda boleh menambahkan pendapatan dengan menyelesaikan tawaran, survey dan tugas-tugas lain. PTC ini adalah jenis PTC sebenar atau real PTC dimana pendapatan bergantung kepada pengiklan yang mengiklankan sesuatu produk atau laman web bukannya iklan tajaan sendiri atau self-sponsored ads.



 Pengenalan Program

Program: Paid To Click (PTC) - Real PTC
Cara: Melihat iklan, menyelesaikan tawaran, buat kerja mudah (task) dan menjawab survey
Online sejak: Februari 2007
Pemilk/syarikat: Jim Grago, USA - Pemilik sama Adhitz & ClixSense Research
Negara disekat: Afghanistan, Antartika, China, Cuba, Iran, Iraq, Korea Utara, Niger dan Vietnam

 Info Program

Kadar per klik: $0.001-$0.01
Bilangan iklan: 20 +/- (dijamin 1 iklan $0.01)
Pendapatan purata harian tanpa referral: $0.04 +/- (tidak termasuk menyelesaikan tawaran dan buat kerja mudah)
Minimum pembayaran: $8 (Paypal & Payza), $50 (Liberty Reserve), $10 (Cek-USA, Canada & Mexico) dan $100 (Cek-Antarabangsa)
Masa menunggu: Setiap isnin & jumaat (Paypal & Payza) dan setiap bulan isnin yang pertama (Cek)
Kaedah pembayaran:  dan 
Jika tidak aktif: 90 hari tidak aktif akaun digantung. Mesti login sekali setiap 90 hari untuk akaun kekal aktif

 Program Referral

Had referral langsung: 1 peringkat (untuk ahli biasa-tiada had referral langsung di bawah anda)
Pendapatan melalui referral: Anda akan mendapat $0.0002 untuk $0.004 daripada klik referral anda. $2.00 setiap direct referral dinaik taraf (upgrade), 10% sehingga $1.00 setiap pembelian dihadkan pada $50 per referral dan 5% setiap selesai tugas dan tawaran

 Hubungi dan Info Tambahan

Rekod pemilik: http://whois.domaintools.com/clixsense.com
Hubungi: http://www.clixsense.com/en/Helpdesk-Submit_a_Ticket





Lihat pro dan kontra di bawah:

thumbsup


1. Bukti pembayaran: Beberapa tempat di mana anda boleh mencari bukti pembayaran disenaraikan di bawah.

Carian Google: Bukti pembayaran ClixSense

http://clixsense-paymentproof.blogspot.com/2013/01/1344-clixsense-payment-proof-2013.html
http://ecashonline.ucoz.com/photo/payments/clixsense_payment_proofs/14
http://img843.imageshack.us/img843/7828/clixsense03.jpg
http://i998.photobucket.com/albums/af106/gadyms/payment%20proof/clixsense_payment.jpg

http://techboy4u.com/clixsense-join-free-make-money-online-and-you-can-win-every-day-5-00/ (Cek)

2. Ditubuhkan: Sejak Februari 2007 yang mana pencapaian bagus untuk mana-mana laman web PTC.

3. Forum: Forum bagus untuk komunikasi antara ahli dan staf. Ahli boleh tunjukkan bukti pembayaran, minta sokongan dan mengetahui perubahan yang berlaku pada laman web ini.


http://www.clixsense.com/en/Forum

4. Tiada had referral langsung: Tiada had berapa ramai referral anda dapat. Bagus untuk yang pandai mempromosi orang dan mereka yang boleh mengajak ramai orang.

5. Jumlah pengeluaran tetap: Jumlah pengeluaran tetap untuk Paypal dan Payza adalah $8. Ia adalah kadar tetap yang bermakna ia tidak meningkat selepas pengeluaran pertama anda.

6. Baki utama untuk menaik taraf: Menggunakan akaun sendiri dalam ClixSense untuk upgrade keahlian dimana jarang dibuat oleh mana-mana PTC yang lain.

thumbsdown

1. Kawasan sasaran iklan: Tidaklah begitu teruk tetapi sesetengah iklan yang disasarkan bergantung kepada kedudukan geografi atau sebahagian kawasan. Ahli-ahli yang berada di benua Eropah Barat dan Amerika Utara akan mendapat kelebihan ini. Walaubagaimanapun, kamu dapat pulangan dengan menaja rakan, menyelesaikan tawaran atau bermain ClixGrid.

Foto

Purata pendapatan harian tanpa referral: $0.03 +/- berdasarkan kiraan melihat iklan PTC.

Minimum pembayaran dan caj:


Kaedah pembayaran
Minimum pembayaran
Caj (Fee)
Biasa (STANDARD)
PayPal
(USA)
$8
2% sehingga $1.00
PayPal
(Seluruh dunia)
$8
2% sehingga $20.00
Payza
$8
2.5% + $0.25
sehingga $4.00
Liberty Reserve
$50
1% sehingga $2.99
Cek
(USA, Canada, Mexico)
$10
$1.50
Cek (Antarabangsa)
Seluruh dunia
$100
$2.00
Bayaran klik per referral:
Jenis iklanAhli biasaAhli premium
Mikro$0.0002$0.0004
Mini$0.001$0.002
Biasa$0.002$0.004
Lanjutan$0.004$0.008

Tugasan: Adalah sesuatu yang bagus jika ada halaman PTC menawarkan pelbagai jenis pendapatan. Ahli biasa mendapat 5% komisyen daripada referral langsung yang sudah selesai tugasan. Tugasan biasanya seperti mengenal pasti imej atau video, carian Google atau selain itu. Tambahan pula, bonus dikreditkan serta-merta $5.00 jika setiap kali anda melengkapkan $50 dalam tugasan. Ini bermakna setiap kali anda mendapat $50 bekerja dalam tugasan anda mendapat bonus $5. Apabila anda mencapai $100 anda akan mendapat sejumlah $10 bonus, mencapai $150 anda akan memperoleh $15 dan begitulah seterusnya. Lihat contoh imej di bawah.



Peraduan tugasan: Peraduan tugasan mingguan adalah peraduan ringkas yang bermula isnin sehingga ahad yang memberikan ganjaran kepada 10 ahli terbaik yang buat tugasan. Hadiahnya, $100 setiap seminggu diberikan kepada pemenang: Tempat pertama $50, tempat kedua $20, tempat ketiga $10, tempat keempat sehingga kelima $5, tempat keenam sehingga kesepuluh $2. Bayaran dibuat segera kepada pemenang selepas tengah malam setiap ahad.

Bonus harian Clixgrid: Ahli biasa mempunyai 30 peluang untuk menang. Ia mempunyai gambar dan kamu hanya klik pada petak tersebut, paparan berikut akan terbuka. Kamu akan melihat halaman pihak pengiklan dalam masa 5 saat. Anda mungkin memenangi $0.10 sehingga $10. Boleh dimainkan setiap hari. Lihat contoh imej di bawah.



Tawaran Offer Walls: Ada beberapa jenis tawaran dan 3 Offer WallsMatomy OfferWallTokenAds OfferWall dan SupersonicAds OfferWall. Ada tawaran dikreditkan segera sementara ada yang mengambil masa berminggu-minggu bergantung kepada tawaran. Ahli biasa mendapat 5% komisyen melalui referral langsung yang menyelesaikan tawaran.

Senarai bonus semak harian: Apabila kamu melengkapkan semak harian bonus akan dikreditkan pada akaun utama anda pada akhir hari itu. Ahli biasa akan mendapat 5% bonus. Bonus akan dikira berdasarkan jumlah pendapatan anda termasuklah klik iklan PTC, Clixgrid, menyelesaikan tugasan CrowdFlower dan penyelesaian tugasan. Untuk melengkapkan senarai bonus semak harian, kamu perlu klik sekurang-kurangnya 2 iklan PTC, klik sekurang-kurangnya 15 petak Clixgrid, samaada selesaikan sekurang-kurangnya 10 tugasan ClowdFlower, sekurang-kurangnya 2 tawaran atau sekurang-kurangnya 5 tugasan dan 1 tawaran, berkunjung sekurang-kurangnya satu halaman di forum.




Klik untuk sertai sekarang:


Kemaskini terakhir: 25/07/2013

0 comments:

Post a Comment