Sunday, July 7, 2013

AdHitz - AdHitz.com

Posted by Penyiasat Bisnes Internet on Sunday, July 7, 2013 No comments
  STATUS: 

AdHitz merupakan halaman dimana pemilik halaman boleh menjana pendapatan dengan blog atau laman web. Kamu boleh jual ad spots atau dengan menjana pendapatan dengan meletakkan iklan rangkaian mereka. Jika kamu mendapat jumlah trafik yang bagus dengan mudah kamu menjana pendapatan dengan meletakkan iklan melalui blog atau laman web anda. Halaman ini dilancarkan pada November 2009 dan bagus untuk pemilik blog tentang Paid To Click (PTC) . Ini disebabkan kebanyakan agensi pengiklanan tidak menerima laman web PTC, jadi bagus sebagai alternatif adsense.

AdHitz berada dalam Senarai Elit kerana masih online lebih 2 tahun dan membayar ahlinya.

 Pengenalan Program

Program: Adsense
Cara: Menjadi pemapar (publisher)
Online sejak: November 2009
Pemilik/syarikat: Jim Grago, USA - Pemilik sama ClixSense dan ClixSense Research
Negara disekat: Afghanistan, Bahrain, Bangladesh, China, Cuba, Egypt, Ethiopia, Iran, Iraq, Kuwait, Korea Selatan, Korea Utara, Kyrgyzstan, Morocco, Nepal, Niger, Nigeria, Pakistan, Palestinian Territory, Romania, Sri Lanka, Syria, Taiwan,Tunisia, Turkey, United Arab Emirates dan Vietnam

 Info Program

Kadar per klik: Cost Per Click (CPC) - $0.03-$0.14
Bilangan iklan: Ini halaman menjadi pemapar
Pendapatan purata harian: Bergantung kepada pengunjung yang klik iklan yang diletakkan pada blog atau laman web anda
Minimum pembayaran: $25
Masa menunggu: Dalam tempoh sepuluh hari bekerja bulan pertama
Kaedah pembayaran:  dan 
Jika tidak aktif: Tiada

 Program Referral

Had referral langsung: Tiada
Pendapatan melalui referral: Tiada

 Hubungi dan Info Tambahan

Rekod pemilik: http://whois.domaintools.com/adhitz.com
Hubungi: http://adhitz.com/en/Helpdesk-Submit_a_Ticket

Lihat pro dan kontra di bawah:

thumbsup

1. Bukti pembayaran: Beberapa tempat di mana anda boleh mencari bukti pembayaran disenaraikan di bawah.

Carian Google: Bukti pembayaran AdHitz
http://forum-ptc-investigation.com/index.php?topic=474.0
http://www.adswiki.net/1447/adhitz#.UZD1nbVTAkw
http://www.talkptc.com/index.php?topic=16722.0

2. Ditubuhkan: Sejak November 2009 yang mana perkembangan bagus untuk mana-mana laman web.

3. Potensi untuk menjana pendapatan untuk pemilik laman web: Bagi mereka yang pemilik laman web PTC yang mencari cara yang lain untuk menarik pendapatan tambahan ke laman web mereka, ini mungkin menjadi pilihan yang baik.

thumbsdown

1. Pengiklan boleh tukar iklan mereka tanpa pengetahuan anda: Katakanlah anda mempunyai kriteria tertentu kepada jenis iklan yang anda mahu dan tidak mahu di laman anda. Jika pengiklan berubah fikiran mereka tentang penempatan iklan mereka, mereka dengan mudah boleh menghubungi AdHitz dan menukar iklan tanpa anda dimaklumkan mengenai perubahan itu. Jika ini tidak berlaku kita akan mengesyorkan bahawa anda menghubungi AdHitz dan biarkan mereka tahu bahawa iklan yang anda terima itu bukan jenis yang diterima di halaman anda.

2. Maklumat diperlukan: Kamu perlu memberi nama penuh anda dan alamat anda apabila mendaftar pada laman web ini.

3. Tiada program referral: Kamu tidak mendapat pendapatan melalui referral di bawah anda yang mendaftar di laman web ini.

Foto

Kadar kos per klik atau Cost Per Click (CPC): Pengiklan membayar kadar per klik untuk setiap klik pada iklan rangkaian mereka atau Network Ads. Antara 3 sen kepada 12 sen bagi setiap klik bergantung kepada lokasi geografi orang yang memulakan klik pada laman web anda. AdHitz mengekalkan 30% daripada jualan dan lain-lain 70% dikreditkan ke akaun anda. Lihat kadar CPC di bawah.

http://adhitz.com/en/CPC_Rates

Pengunjung unik: Anda perlu sekurang-kurangnya 25 pelawat unik untuk mendapatkan penerimaan dari klik iklan mereka daripada laman web anda. Sumber

Klik untuk sertai sekarang:
http://www.adhitz.com/

Kemaskini terakhir: 07/07/2013 - Jika hendak buat duit tambahan dengan blog atau laman web anda, menggunakan AdHitz sebagai alternatif adsense memang sesuai. Blog saya juga menggunakan AdHitz disebabkan AdHitz sesuai untuk semua keadaan dan tidak seperti kebanyakan pihak pengiklanan yang lain. Jadi jika mahu bantu saya, sila tolong klik iklan AdHitz disebelah kanan blog saya.

0 comments:

Post a Comment